Ortmenanne16 Sevgili annelerim ve adaylarım, bebeğinizi yıkarken ne ile yıkıyorsunuz ?? Sünger, lif, deniz süngeri gibi seçenekler okuyorum. Kararsız kaldım?? Islak kalan sünger mikrop üretmez mi??
gokcek07 Ortmenanne16 doğuma az kaldı nasipse bende şurada bekleyim aldım birçok şey ama yine de fikrim olsun 🙂
Cheerfulmom Ortmenanne16 eskiden annanelerimiz örttüğü beyaz tülbent varya ben onunla yıkıycam. Suya girince okadar yumuşak oluyor ki ve rahatlatıcı etkisi var bence onun 😂 bebekler için olan süngerlere baktım ama hiç içime sinmedi. Çok yumuşak bir ipten örülmüş lif olabilir ama dediğim gibi en iyisi o tülbentler 👍🏻
Ozlemcigimmmm Ortmenanne16 ben sünger ile yıkıyorum her seferinde havlusunu ve süngerini makineye atıyorum hatta kuvete takılan fileyi bile bebektir bu temizdir sözünü yanlış bıluyorum ben kızımı her seferinde detaylı yıkıyorum şimdi ikinciyi bekliyorum bakalım ona nasıl yapacağız tedbir önemli
bebegim_28 Ortmenanne16 ağız mendilleri var ya penye yeğenimi onunla yıkadık 1 yaşına kadar da hep onunla yıkadık bende öyle yapıcam inşallah 😊
Cheerfulmom Ortmenanne16 yaa bilmiyordum ismini ama böyle İpek gibi yumuşacık olur o. Annem kardeşimi yıkardı bide köpürürdü o mis gibi kokardı banyo. 😊 kayınvalidem de eşimi hep onunla yıkamış.
Ortmenanne16 Cheerfulmom sünger nedense hiç içime sinmiyor mantıken bulaşık süngeri gibi geliyor bana ıslakken hep mantar dolar onun içi kıyamam ki bebeğime 🤗
Cheerfulmom Ortmenanne16 evet evet süngeri ben hiç düşünmedim bile bakteri topluyor süngerler. Uzun süre ıslak kalıyor. Ben lifi bile artık kirlendiğini düşündüğüm aylarda kullanmayı planlıyorum.