Bende 32+5 gunlugum yaklaşık 2 haftadır ufak ufak sizin gibi adet sancısı gibi sancı geliyor kasıklarıma belime, ama bence korkulacak bisey yok çünkü bunlar ( yalancı sancı) olarak biliniyormuş. Rahim kendini doğuma hazırlıyor son haftalar olduğu için