Arkadaşlar merhaba. 2. kez sezeryan ile doğum yapacağım ve ilk gebeliğim 40. Haftai doldurduktan sonra alındı ama 2. De yani şuan Dr 39 haftayı bile doldurmadan alalım diyor tarih bile belli aslında ama sanki erkenmis gibi böyle durumu yaşayan var mı acaba ? Şuan 36 + 5 gnlk bebeğim