esmavefa bende nisan ayında kürtaj oldum ve bugün hamile olduğumu öğrendim aynı endişeler bendede var sevinemedim bile bir tarafım heyecanlı bir tarafım yine aynı stresli endişeli yola girdin diyor 😣 çok değişik duygular içerisindeyim 😔 adet olacak gibi arada ağırlarım oluyor kayıp yaşadığım hamileliğimde de aynı agrılar vardı yine sil baştan olacağım endişesi var😔 ama biliyorum ki Allahım ne dilerse o olur kaderimizde ne varsa onu yaşayacağız elden bişey gelmez hakkimızda hayırlısı olsun