Beyzacemre gokcek07 145 😊 Gazipaşa gidiyorum ve devlet hastanesi ama özel gibi doktrdan çok mennum Vildan Ali mercan
Esra1992 gokcek07 bende alanyadayım Anadolu hastanesi Mehmet beye gidiyorum 26 haftalık olduk bi sıkıntımız olmadı şükür 🙏bence gayet ilgili bi dr
Duygu4216 gokcek07 Vural Dağlı ya gidiyorum 4kasıma kadar bebiş gelmezse sezeryan dedi şu an 38+3 deyiz
Beyzacemre gokcek07 Çok tesekkur ederim 🥰 şuan arastirdim yani 100 tane yorum iicnde 5 tane kötü yorum bile yok 20 gün sonrasına randevu alicam insllah bakalm 😊
gokcek07 Esra1992 Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️ Bende Ayşegül kayaya gidiyorum ve çok memnunum
gokcek07 Babysmumy Rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin bende Ayşegül kayaya gidiyorum hayırlısı bakalım ☺️
Burakkusunannesi Merhabalar bende Mehmet Beye gidiyorum. Çok memnunuz. Bugün 41. Haftaya girdik, doğumum olacak Allah izin verirse. Dualarınızı bekliyorum. Allah dileyen herkese sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallahh🥰🤲🏻
gokcek07 Burakkusunannesi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı ☺️ bende Ayşegül kayaya gidiyorum çok memnunum 39 dayım bakalım bizde bekliyoruz 🤭
gokcek07 Meltemmiya Allah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️ bende Ayşegül kayaya gidiyorum
gokcek07 turgutugra aynen çok seviyorum kendisini bence en iyi doktor o sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️