Mmmerve123 aytennyilmzz canım benım 6-6 , 7-5 falan çıktığı olmuştu doktoruma sormuştum panikle düşük olması riskli değil yüksek olması sorun demişti. Ama çok düşükse bayılabilirsin yanlız kalmamaya çalış
Mmmerve123 aytennyilmzz ayrıca gebeliğin başlarında tansiyon düşmesi buna bağlı göz kararması bayılma tarzı şeyler oluyor endişlenme doktoruna danışırsın
irva aytennyilmzz Normal canım olabilir.Sırt üstü uzan ayaklarının altına yastık koy dinlen.Yeter ki tansiyonun yüksek olmasın.Düşük olması problem değil.😊
Filizulucay Korkm aytennyilmzz korkmaaa ben balık ayran icerim ♥️🥰 yogurt tansiyonu hemen dengeler hamilelikte istenilen tans 9 5 falan oluyo zaten ayran limon bilmem ne hic girme yogurt ye bi kase hemen dengeliyo 🎈
Filizulucay aytennyilmzz onzaman doktoruna yaz canım herkesin olması gereken tansiyonu 12 7 dir o olması gereken tansiyondur hamilelikte 9 5 10 6 oyle istiyorlar dok ne dicek bakalım
-mercimek- Benim de sürekli düşük hatta baygınlık geçiriyorum bazen çünkü aşırı düşüyor 6-3 oluyor ona rağmen korkma dedi doktor. Eğer ayran içemiyorsan o an zeytin at ağzına ve ayaklarını yukarı dik. Çok halsizlik yapıyor maalesef sinir bozucu bi durum. ☹️