Herkese merhaba. Bugün hastaneye gittiğimde doktor bebegı 2kasımda sezaryanla alabılrıız dedi hazırlıklı gidicem hastaneye😔😔 bebek suan35+5 haftalık. Ve erken alma ıhtımalı olduğu ıcın ciğer gelıstırıcı ıgne verdı ama ben çok kararsızım ıgneyı vurulup vurulmamak konusunda çünkü araştırdığımda anneden test ısteyıp o sekılde o ıgneyı verıyı doktor ama benden test ıstemedı. Bu arada erken doğumunda sağ bobregım fazlaca büyüdüğü ıcın mecburiyetten ıstedı doktor. Bu ıgneden vurulan var mi vede 36bucuk haftada doğum yapıp bebegı kuvezde yatan var mı? Uzun oldu biraz ama kusura bakmayın yardımcı olursanız çok sevınırım 😔😔🙏