Baysal09 Merhaba hanımlar hamilelikte diş macununun zararlı olduğunu falan söylüyorlar bu konuda ne düşünüyorsunuz bilginiz var mı acaba flor içermeyen siş macunu tavsiye ediliyor genelde doğru mu
CerenSelvi Baysal09 ben hiç duymadım normal kullanmaya devam ettim. Aslında mantıklu olabilir ama her şeye titizlenmek çok zor. O zaman sokağa bile çıkmamak lazım egzoz gazı çok tehlikeli, sürekli organik beslenmek lazım ne bileyim gerek yok gibi bu kadarına 😇
deletedmom351 Baysal09 Ebe bana hamilelikte dişini günde 3 kere fırçala dedi çünkü kanama olabiliyor dişler de ki öyle de oldu diş etlerim hassaslaştı fırçalamasam hemen kanıyor o yüzden sürekli fırçalıyorum zararı olsa 3 kere fırçala demezdi diye düşünüyorum.
Drngrkm CerenSelvi hatta evde bile oturmamak lazım, tablet telefon televizyon modem hepsi radyasyon yayıyor.
deletedmom351 Baysal09 Normalde kanamaz ama hamilelikte yine bir şeyler yüzünden kanıyor onun için sık sık fırçalamak gerekir.
Aylin01 Ezgiali mentol falan var mı içinde benim denediğim her diş macununda midem kalkıyor kusuyorum acaba tadı nasıl
zehra33 Baysal09 hayır tam tersi florürlü diş macunu ile fırçalamalısınız. Hamilelikte bebeğinizin de diş gelişimi için florür önemli