Arkadaşlar benim vajinismus geçmişim var daha doğrusu çokta geçmiş sayılmaz. Bunun için psikiyatrik tedavide gördüm ve suan 7 aylık hamileyim ama ne bedenen ne de pskolojikmen normal doğuma kesinlikle yatkın değilim. Devlette sezaryen olmak istiyorum. Doktorum pskiyatriden yazı almamı istedi. Böyle birşey başına gelen var mı?