Minikkus00 Kızlar yaklaşık 6 haftalık hamileyim. Bu akşam misafir geldi biraz fazla yoruldum çay kat ikramliklar vs . Şimdi uzandım ve sırtım ağrıyor . Ama başka bişey yok. Bir sorun yoktur değil mi ?
gokcek07 Minikkus00 gebeliğin ilk aylarında sırt, bel ve kasık ağrıları çok normal yerleşme ağrısı bende lekelenme bile olmuştu endişe etme ama bol bol da dinlen ☺️
MiniKaya Minikkus00 ben 36daym canım hala sırt ağrım var fazla oturim yada ayakta durayım sırtım kopuyor resmen bide ön gögsümün altındaki kaburga batıyor 🤦🏻♀️
Minikkus00 gokcek07 korktum bende bişey oluyor sandimm halbuki ağır kaldirmadim sadece mutfağa çok git gel yaptım kahve yaptım çay vs verdim o kadar. Ama şimdi uzaninca sırtım yanıyor gibi ağrı var . Sanırım yorulmusum . 😌
Ahsenimveben Minikkus00 ilk aylarda ağrı n olması normal ancak dikkat etmelisin fazla ayakta kalmamaya
Soydaner MiniKaya benimde öyle ya sağ göğsümün altından birşey batıyor bana kaburga gibi. Neden oluyor acaba
Minikkus00 gokcek07 biyerde sırt ağrısı düşük belirtisi diye hafızamda kalmış . O aklıma geldi panikledim 😌
gokcek07 Minikkus00 her yazılana kulak asma kanaman flan olmadığı sürece korkma her ihtimale karşı tabi ki doktoruna da danış
MiniKaya Soydaner ne kadarlık hamilesin bilmiyorm canım ama bebek büyüdükçe fazla ayakta kalınca yada oturunca kaburga batarmış öyle diyorlar
Seda-20 Bende 19 haftalik hamileyim canim yaklasik 9 10 haftalardan beri biraz fazla ayakta kaliyim biraz cok oturayim sırtım kopuyo hala da devam ediyo bol bol istirhat etmelisin yorma kendini 😊
Seda-20 Doktorum bi krem verdi ama onun da pek faydasi olmadi dinlenince geciyor birde uzun boylu iri yapiliysan dahada zor oluyor
MiniKaya Soydaner benim dışardan pek karnım yok canım 36 daym ama iç karnı geniş heralde neredeyse 20. Haftadan beri hem sırt ağrım hem kaburga ağrm oluyo çok oturduğumda
Soydaner MiniKaya baştan beri bel kasık ağrım vardı benımde.kaburga gibi birşey batıyor sağ göğsümün altında o yeni olmaya başladı mesela