Fyyzzynp @Ryhnccc @Lelisca @Lindam47 @Naren1 @Esraaelisa1 @Beyazbulut34 @Eceunverkanra kızlar doğurunca haber vermicem demiştim dün sabah 3.10 geçe doğum yaptım darısı bekleyen herkesin başına hikayemi yazmayı çok isterdim ama kimsenin pisikolojisini bozmaya niyetim yok rabbim hepimize saglıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️
Lelisca Fyyzzynp hayırlı olsunnn 🥰 Rabbim sağlıkla sıhhatle sizlere bağışlasın gözünüz aydın 🙏🏻 Darısı başımıza 🥰
Lindam47 Fyyzzynp Gözünüz Aydın çok sevindim gerçekten Rabbim Salih evlatlardan etsin..maşallahlar olsun 🧿😍🥰😘
Beyazbulut34 Fyyzzynp geçmiş olsun Sağlıkla büyütmeyi nasib etsin Cenab-ı hak .. şimdi de büyütme serüvenine geçtik . Hepimizin gözü Aydın . Kucaklarına henüz alamayanlara da nasib olur inşaallah kavuşmak..