Ririsea ay aman deyim çok geçmiş olsun canm çok şükür sende yavrunda iyiyse sıkıntı yok 🥰 sağ salim kucağına almak herşeyden önemli çünkü allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı başımıza bizde normal bekliyoruz bakalm bu ay gelicek allah nasip ederse ömrü varsa inşallah