Asenadgdvrn80 18+6 oldum bu haftadan sonra cinsiyeti değişen var mı ya 🙄 kız olupta erkek olan veya erkek olupta kız olan 1 ay sonra ayrıntılı ultrason a gireceğim aka meraktan öleceğim 🥰 bide artk kıyafet almak istiyorum 🙏🙏😊
Susam-annesi20 Asenadgdvrn80 ay bu düşünce bende de var 🤦🏼♀️ 15+5 de cinsiyetini %99 söyledi cinsiyet partisi yaptık oğlumuz olacağını öğrendik. 2 hafta sonra bende detaylı ultrasona giricem kız derler değişir mi diye düşünmüyo değilim 😂🙈 kız veya erkek olsun diye değil de insan dediğiniz gibi artık bişiler almak istiyo 😊tabi önemli olan sağsağlim kavuşmak 🥰🌸
nazeninhanim Asenadgdvrn80 tahminleri yanlış olabilir, özele gidiyorsan bir de devlete gir,detaylıda kesin olarak söylerler, zaten artık daha da büyüyünce netin de neti olur. Ona rağmen yanlış gören doktorunda ismini yay kimse gitmesin
Asenadgdvrn80 Susam-annesi20 aynen ya 😊 yakın bı tanidigimizin bebeğine doktoru hep kız demiş bı doğduki erkek 🙄 onca hazırlık boşuna gitti
mrvtkrl Benim kendi doktorum da 16 haftamda %99 erkek dedi bugün tahlil için devlet hastanesine gittiğimde de ordaki doktor kıza benziyor bu dedi şoktayım şuan yarın o yüzden bambaşka bir doktora daha gideceğim aklım karıştı