Ebruuka 35 haftada başladım canım bir iki hafta sonra daha iyi oldum artık yürüyemez uyuyamaz durumdaydım çok şükür şuan 38+2yim ve kendi işlerimi görebiliyorum 3 hafta hep yattım işlerimi annemlerim yaptı ama iyi geldi ilaç bebeğimde erken gelme riskini azalttı ama hala kullanıyorum haftaya doğum var mesela doktor doğuma kadar kullan dedi