Sermec27 Amin Amin kardeşim.Allah razı olsun. Seninde bebegin hayırlı ugurlu olsun Ayagi mubarek olsun.sag saglim elinize evinize dogsun. Buyusun. Anne babasina hayirli bir evlat olsun. Dualariniz icin Allah razi olsun. Bi bitse kardeşim. Ama tahminlemizce bu savaş en az 5 ay çeker . 1 ay oldu artik.4 şehiri azat etdik. Ama henuz 4 5 i duruyor. Dun savaş bolgesinden tamamen alakasiz bir şehrimizi tekrar vurdular . Berdeyi.1 ri kız 7 yasinda olmakla 4 kisi şehit oldu 10 kisi yaralı iclerinde agir yarali olanlarda var 😔 bunlar kana doymuyor. Biz sivillere atmiyoruz onlar bizim sivillerimize cocuklarimiza atıyo. Askerlerimize gucleri yetmiyo. Kardesim namazlarinda dualarinda esimide an. Sag saglim yuvasina donsun 😔 şehit askerlerimizde çok. Suan Annemlerdeyim. Oldugum şehre bile nerdeyse her Allahin gunu şehit geliyor 😔 onlarin kayiplari bizim 100 kati fazla . Ama bizimde kayiplarimiz cok😔😔 çok korkuyorum esim, amcam icin bi donseler evlerine eslerine. Rabbim tüm askerlerimizi korusun eşimide in şə Əllah.duani eksik etme kardeşim eşim icin. Şuan tek ihtiyacim olan sey dua. 😔