zeyzey95
bence aynıyım hiç açılma Yok sıfır açılma
eliöden geleni yapıyorum gerisi takdiri ilahi
canım 40 haftayı beklicez dedi ona göre karar vermez sancım var cok Kasılma cok ama açılma Yok dedi normal Doğum olduğu için bebek baş asagı zaten eğer açılma olmazsa sezeryan dedi açılma olırsa suni vererek deneyecek o da yine olmazsa sezaryense çekerim dedi canım Cuma günü kontrolüm var gel bebeği tekrar suyunu kontrol etcem dedi bana doktorum