Buseumut2011 ben. İlk doz da çok ağrı çektim kokumu kaldırıp indiremedim senin gibi. Bir haftaya. Kadar sürdü Geçmesi için aşının yapıldığı gün buz kompleksi yap demişti hemşire ama bir işe yaramadı bende o acıyı çektim yani ikincisini yaptırmaya da korktum. Yine aynı ağrıları çekeceğim erteleyip durdum hatta. Ama mecbur gidip yaptırdım. Ve inanır mısın birazcık bile ağrı olmadı 🥰😍😍😍