Elanur96 Kızlar sizinde mide yanmalarınız varmı bebeğim kız saçlanıyor diyorlar ama inşaallah öyledir :) peki geçmesi için öneriniz varmı ?
Buseumut2011 Elanur96 bende 20. Haftadayım reflümde var aynı zamanda mide yanmam hiç geçmedi bu sıralar daha da arttı doktorumun yazdığı gaviscon şurup biraz rahatlattı ama eğer ilaç kullanmadan çözmek istersen en etkili yiyecek muz 😊 anında yanmayı bastırıyo 👍🏻
Sinemmm1 Haftadayim bende de uzun zamandır var mide yanması bana tek çare doktorun yazdığı şurup oldu Rennie Duo içer içmez rahatlatıyor.
sue92 Bende de var mide yanması 24+6’yım. Rennie duo içiyorum çok rahatsız ederse. Bebeğin saçıyla alakası yok. Benim annemin son 5-6 ay yanması olmuş ama kel doğmuşum😁😁 rahimdeki kesenin içindeki bebeğin saçıyla midenin alakası yok yani😁😁