confundo gebe kalanları sormuşsunuz o yüzden yazmadım kalamadım ben. Bana da 2 ay klomen sonrası rahim filmi ondan sonra letu başlamıştı. İlk ay günde 2 kere 5 gün, ikinci ay günde 1 kere 10 gün kullandım. Yumurtalarım çok güzel gelişti kaliteliydi ama gebelik oluşmadı. Bu ay da gonal f ile aşılama yapıyoruz. İnşallah sizde pozitif sonuç olur🙏