bsranderyaa Merhaba Avcilar hospital Aliya hocaya giden veya doğum yapan varmi acaba memnun musunuz Nil hoca için çok övgü duydum ama emin olamadım teşekkürler 🙏
Tucu3435 bsranderyaa ben Aliya hocaya gidiyorum 2 arkadaşım onda doğum yaptı ben de çok memnunum çok bilgili ve sıcakkanlı.Nil hanıma arkadaşım gidiyordu çok kalabalıkmış randevu bulmakta zorlanıyordu doktorunu değiştirdi
FamilyEeE Bende Aliya hocaya gidiyorum çok memnunum inşallah doğumda da aynı memnuniyet olur. Nil hocayı çok övüyorlar ama çok kalabalık ve randevu alabilmek ciddi sıkıntı