Arkadaşlar şu an 36+0 günlük hamileyim. Gebelik kokestazından dolayı bebeğm erken geliyor malesef. Şu an 2 cm açılmam var doktor her an gelebilir dedi zaten gelmese bile 2 gün sonra doğumu mecburen başlatılacak çünkü kolestaz kötü sonuçlara yol açabiliyormuş. Şu an evde doğumu bekliyorum 🤦🏼♀️ umarım yavrumu sağsalim kucağıma alabilirim.