sue92 Misafir- ben fark edip test yaptığımda 3 haftalıktı😁😁 şu an 24+6 hatta 10 dk sonra 25 olcaz inşaallah. Nasıl öğrendim hamile olduğunu?
Bibliophilia-1991 Misafir- ben 2 haftalıkken öğrendim adetime 2 gün vardı bi deneyim dedim gecikmesini bekleyemedim testte çıktı hemen kan testinde de onaylandı 🥰 şuan 23 haftalık
Misafir- sue92 adet gecikmem sancım oldu bel ağrısı baş ağrısı 🙂 ben daha fazla sanıyordum dün 3 haftalık dedi doktor keseyi göremedi 🙂
sue92 Misafir- ben de çok üşüyodum hava sıcak olmasına rağmen. Bi de nefes problemi yaşıyodum. Şüphelenip test yaptım, aşırı silik çizgi gördüm. 5.haftada keseyi gördük 6.haftada kalp atışı duyduk. Vajinal ultrason ile tabi☺️ Darısı başınıza
FatmArslanBolat Seher112 2 haftalık derken daha yumurtlamanız yeni olmuş oluyor döllenme olmamış oluyor nasıl öğrendiniz😅😅😅
Misafir- sue92 kese hemen görünmüyor demekki doktor göremedim deyince üzülmüştüm 🙂 amin Allah razı olsun inşallah tutunabilir bebek
Mugesahra33 Misafir- gec dolllenme,yumurtanın normalde catlaması gereken tarıhten daha gec catlamısyla olur ztn🙂bn suan ıkıncıye hamıleyım,bnm oyle oldu mesela,yınede 2haftalık denmez yani
Smyrabahar Misafir- merak etme bende aynı sorunu yaşadım bugün kontrolüm vardı kalp atışını duyduk şükür🧿🤲🏻
Seher112 Misafir- aynen öyle döngü aralığı kısa olunca bide ben ovülasyon testi yapmıştım o ay idrarda çıkınca kan verdim adet olmadan öğrendim