Sedalara Merhaba arkadaşlar 24+3 haftalıgım kulagım çok agrıyo saglık ocagına gittim aguamentin diye antibiyotik yazdı korkuyorum kullanmaya sizlerden kullanan oldumu bir zararı olurmu birde kulak yıkanması yaptıran varmı hamileyken
YavuzCagan Sedalara boğaz iltihabı ıcın verılmıstı bana 2 hafta önce kullandım ve bitti herhangı bir sorun olmadı iyileşip rahatladım sayesınde kendı doktorumada sorarak ıcmıstım zaten