Defnekaraca Merhaba kızlar 10haftalık ikiz gebeyim ama midem çok fazla şiş ve kabızım ne yapmam lazım lütfen yardın edin artık şişlikten midem ağrıyor
Birgul Defnekaraca kaysı ye incir ye bol su iç ve hareket et kabızlık için bende de var 10+6yım 2-3 gündür biraz daha iyiyim