Hira67 Merhabalar kızlar 34 haftalık olduk ama mide bulantısı var bende arada şuanda da var sizde de oluyor mu
Selin59 Hira67 bende de dün oldu canım, bugün çok şükür yok.. ama bu aralar genel olarak mide bulantım var
Edizinannesii Hira67 bende 34. haftaligim ama şükür mide bulantim olmadı hiç sadece bel ağrısı ve mide yanmam varr
Cheerfulmom Hira67 33 de bir başladı bulantılarım şuan 35+1 çok fena zorluyor artık sağlıklı beslenemiyorum bulantılardan 😔
Aysegull06 Bende 33+0 oldum 3gündür bulantılarım başladı ilk aylar vardı geçmişti yine başladı anlayamadım aşırıda halsizlik ara ara baş dönmesi oluyor
Oznr3461 Bu seneki gebelerdede hep aynı şikayetler var 🤔 bendede var mide bulantısı şiddetli bel agrisi magnezyum kullanmama ragmen faydasını görmedim.
Aysegull06 Halimer evet canm ilk oglum normal dogmuştu 2.oglumda suyum fazla oldugu için kanala inmedi sezeryan oldum 3.oglumda sezeryan olacakmış 😊
Mmmerve123 Hira67 evet bendede oluyor şuan 36 yım ama 34 gibi bulantılarım tekrar başladı kustuğumda oluyor . Gebeliğmn ilk4-5 ayı zaten kusmakla geçmişti sorasında rahatlamıştım yine başladık soğan kavuramamaya🤷♀️
Blgcts 37+2 olduk ve birkaç gündür yine kusuyorum. Mide yanmasına cabası. Yine ilk aylardaki gibi oldum. Az önce için çıktı resmen göz damarlarım çatladı sandim ogurnekten. Artık gerçekten Sabrimin sinirindayim.