İyi akşamlar herkese. Gebelik düşünüyorum ve bu ayki yumurtlama dönemini takip ettim adetim geçeli 20 gün oldu ve ben göğüslerimde hassasiyet ve mide bulantıları yaşıyorum bir kaç gündür de belim ve kasıklarımda ağrı sizce hamilelik belirtisi olabilir mi bunlar?