Arkadaşlar yaklaşık 3 haftadır falan sol gogsumun altinda ortasına doğru yanma var.Elleyince uyusuk orasi, dunden beri sag gogsumun altı da oyle olmaya basladı. 19+4üm.Doktoruma soyledim hamileligin son zamanları batar orasi genelde, sendekini bilemiyorum da goguslerin buyumeye basladigi icin baski da yapiyor olabilir dedi.Benim gibi olan var mi?