Melisahinn Merhaba arkadaşlar 5+4üz kesemiz gözüktü karından yapılan muayenede ama çok yukarda kaldığını söyledi vajinal ultarasonla baktı kese düzgün bi problem yok dedi ama kafama takıldı böyle bir şey başınıza geldi mi acaba
Selin59 Melisahinn zamanla toparlar canım sen moralini bozma.. benimde 4 haftalıkken gittiğimiz de kesem baya aşağıdaydı hiç iş yapmadan hep yat, zamanla büyüdükçe toparlayacak dedi ve şuan 34+3 üz çok şükür 🙈🥰
Sermec27 Melisahinn bence zaten yukarda olması gerekmiyor mu asagıda olması iyi bir sey değil diye biliyorum 🥰
momelif Melisahinn zaten yukarda olmasi iyi birsey dusuk tehlikesi yok demektir Allahin izniyle assagida olmamali dinlenme verir ozamanda
1PrensAnnesi Melisahinn aşağıda olacağına yukarıda olsun👍🏻 İlkimde aşağıda diye yürüyemezdim bile bu yukarıda öyle rahatım ki oh dedim hamilelik ne güzelmiş
Sermec27 1PrensAnnesi canım hani sana sormuştum ya eger bu ay hamile kalırsam kan yenilemeye göre cinsiyeti ne olur demiştim sende erkek demiştin ben bu ay hamile kaldım ve cinsiyeti de erkek hissediyorum bakalım dediğin tutacak mı 🥰
Hamisbirhemsire Melisahinn merhaba geçmiş olsun arkadaşıma da aynı şeyi söylediler de gebelik nasıl ilerledi aşağı indi mi bebeğiniz