Kızlar sizden dualarınızı istiyorum 🤲
Eşim bugün test yaptırdı, biraz burun tıkanıklığı ve hafif öksürüğü var. İş yerinde ateşini ölçmüşler 37,7 çıkmış revirde ki hemşire eve göndermiş hemen. Bende eve gelme hemen acile git dedim. Tabi o panikle ne yaptığını bilemedi eve gelicem falan dedi saçmalama hemen hastaneye koş dedim . Hastaneye gitti az önce test yapmışlar ateşi gene 37,5 çıkmış bu sefer. Ama ondan öncesi kardeşi (2 yaşında) 3 4 gündür hafif burun akıntısı vardı nezle gibiymiş ama corona ile ilgisi olduğunu asla düşünmüyoruz çünkü kayınvalidemin üst komşunun küçük kızı nezle gibiymiş sarılmış kardeşi de hemen mikrop kapmış. Yaklaşık 6 7 gündür böyle kardeşi. O yüzden covid falan diye düşünmüyoruz ki kayınpederim ve kaynanam da bişey yok. Eşim pazar günü kardeşini oynatıyordu oynuyorlardı bu kadar yaklaşma bak sende şifayı kaparsın dedim ama ben diyene kadar sanırım geç kaldım. Düşünüyorum bence kardeşinden kaptı birazcık, ondan öncesi halısaha maçına gitti terledi eve geldi duş aldı üşütmüştür diye düşünüyorum inşallah öyledir kızlar nolur dua edin bişey çıkmasın yarın öğlen belli olcak sonuçlar :( hamileyim bende korkuyorum bende bişey yok çok şükür ama korkuyorum en çokta bebeğim için :(((