edebimuberra Kızlar selam, 37+3 oldum doktorum bebek baş aşağı duruyor duruşu güzel fakat daha aşağı inmemiş, kanala girmemiş dedi. Squat yap yürü falan dedi. Çok mu geç kaldı acaba aşağı inmek için 😕 kanala girmeZse sezaryen şart mı?
1yildirim edebimuberra ben de 37+3’üm. Baş aşağıda. kanala inmedi benimki de 😅 Bakalım ne olacak yarın kontrolüm var. Kilo almadığı için sıkıntı.. yarın eğer kilosunu iyi görürse bekleyecek. Ama kilo almamışsa cuma günü suni başlatılacak. Suni tutmazsa sezaryen ;(
edebimuberra 1yildirim aaa haftalarımız aynı. İnşalah bebeğiniz için en sağlıklı ve sizi de en memnun edecek sonuçla dönersiniz ☺️ Bana da haber ederseniz sevinirim
1yildirim edebimuberra selamm bugün kontrol için gittik. Çok şükür doktorun beklediği kilonun üstünde almışız. Dedim demek ki besleyememişim.😅 bir sonraki kontrol haftaya inşallah…🙏🏻
Aysnr0507 edebimuberra yok canım sezeryanlık bir durum yok şimdilik baş aşağı duruyor ama kanalda değil zaten kanala Doğum anında da girebiliyormuş o yüzden sıkıntı yok 41e kadar kendi gelmesini beklicez gelmezse suni ile başlatılacak en son nokta sezeryan ama inşallah sezeryana da suniye de gerek kalmadan kendi sancımla doğururum🤲🏻