zlm08 bence onu yesem gaz yapar mı bunu yesem gaz yapar mı demeyin ne bulursanız yeyin😁 yeyin ki bebeğinizin midesi bağırsakları alışsın buna ben kızımda ne bulursam yerdim 2 buçuk aylıktı kuru fasulye yemiştim içine de 1 tatlı kaşığı kimyon koymuştum çünkü bir yerde okudum kimyon gazı onluyormus ilk başta gazlı şeyler yediğimde bebeğime gaz yapıyordu daha sonradan bünyesi alıştı bir sorun olmadı 😊🤗😁🥰