ozlem0643 bende de bel sırt ve kasık agrım oluyor gece boyu hiç yatamıyorum saga veya sola dönük durabiliyorum oda bir nebze rahatlatıyor doktoruma sordum neden böyle oluyorum diye doktor bebek yerleşip büyüyo bu nedenle bu agrılar normal dedi sadece dinlenecek ayaklarını uzatıp dedi ben bi tek saga veya sola doğru yattığımda biraz nefes alabiliyorum onun harici berbat bir agrı oluyo