Zehrayusuf Arkadaslar 11 haftalk gebeyim doktorum troidimin sinirda oldugunu soyledi ve dahiliyeye yonlendirdi ayni durumu yasayanlar veya tedavi surecnde olan varmi 🤔
Arasarzu Zehrayusuf 4.haftamda başladım ilaca 27.haftamdayım her ay kan veriyorum dahiliyeye gidip ilaç kullanıyorum çok kısa sürede düzeliyor ama doğuma kadar kullanmak zorundayız
ElifLinam Zehrayusuf ben gebeliğimin en başından beri yaşıyorum bu durumu ilaç kullanıyorum canım hiç sıkıntı etme ilaç ile düzeliyor. Senın değerlerin kaç
Arasarzu burcina Mecbur her ay gitmek gerekiyor kan vermek gerekiyor doğuma kadar devam etmek lazım 😊