elif_yetimoglu_ Merhaba deneyimli anneler ve anne adayı arkadaşlarım bebeğinizin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz ?
Tubisssss elif_yetimoglu_ kuzum ben 6 hafda ken duydum smdı 7+2 olduk çok şükür Unroson da doktor gösterir ztn ole duyman da bak kalpı bu atıyo dedı bana ekranda gördüm ole dısına yansıtma yapmadı ztn o zararlıymıs bebek ıcın kalpın ısın gdyo muş o da bebeın kalbıne zararmıs
Birgull37 Arkadaşlar peki ilk kan degerınız kactı sonra tekrar bakıldı mi kalp atisi duyulduğunda kactı
Birgull37 Serapveminikleri bende 548 olarak kan verdıgım zaman keseyi gorduk de 10 gun sora kalp atsıı ıcın gel dedi doktor