Merhabalar, öncelikle her ay bebek düşünerek geçirme stres malesef önemli etken. kendini bi sal bi nefes al. Mesela spor yap düşünmemiş olursun kendine bi uğraş bulabilirsin :) eğer doktor kontrollerin temiz problemsizse eğer benim önerim ovulasyon testi ya da dönemini takip etmek yerine adetin biter bitmez 2 güne 1 mutlaka dene.yataktan hemen kalkma hemen tuvalete gitme ayaklarını yukarıda tut. İnşallah tutar inşallah hayırla sağlıkla Allahım kucağına bebeğini verir. Hz. Zekeriyanin çocuk sahibi olmak için okuduğu dua var kuranda ayet onu oku :) çok dua et :)