O bende de oluyor. Sıvı tüketimini arttırmanızı öneririm benim sıvı kaybım olduğunda daha fazla olduğunu keşfettim. Sabahları aniden kalkıp bir şeyler yapmayın. Sizi yormayan yürüyüşler de iyi olur. Bir de stres büyük etki. Kalp atımlarımda hızlı atıp aniden yavaşlayıp sonra tekrar hızlı atmaya devam ediyordu. Gerçekten moral bozucu biraz kafanızı meşgul edecek şeylere yönelin. Bu dönemde zaten dolaşım sistemi çok etkileniyor. Ve de mutlaka ilk randevuda doktorunuza danışın. Çok geçmiş olsun :))