Sedahsnerdl benimde son 9 günüm heyecan korku stres herşey var😍sezaryan olacağım, Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin sezaryan doğum okumaktan geçirenlere sormaktan bir hal oldum buralarda ama çoğu kişinin çok kolay geçiyormuş yani hep olumlu çok şükür ❤️😊