Frhndrl benımde ilk haftalarda öle oluyordu insan korkuyor haklı olarak, çalıştığım icin yorulduğumdan diye düşünüyordum kan rengi degılde lekelenme Doktora sorduğumda kırmızı degıkse korkma yerleşme kanamasıymış bendede olmustu 2.ay kadar pregeston fitil kullandım şükür 15+4 deyımmm suanda öle bisey görmüyorum galıba ilk haftalarda kasık agrısı feciydiii suanda o geçti bel agrısı sırt agrısı migde yanmam var doktoruna sorarsan ona göre ılac verır korkma dinlen