Katibeee Kuzenimin oğlu var şuan 10 yaşında her zaman çok titiz çok sakin bir çocuktu. Biraz pinpirikli oluyordu titizlikten dolayı. Mesela eli pislenir diye yemek yemezdi yedirilmesini isterdi. Fazla yemekle arası olmadı. Birde çok zekiydi hala öyle. Birinci sınıf değil kreşe bile gitmemişken okumayı biliyordu yolculukta levhaları okuduğunda şok olmuştum. Sessiz sakin uyumlu. Adı Emir Talhaydı