edebimuberra Kızlar 37+4 oldum ama bebek baş aşağı durmasına rağmen kanala girmemiş 😐 hamileliğim boyunca hep hareketliydim . Şimdi daha çok hareket ediyorum insin diye. Günde 1 saat yürüyüş, ılık duş ve squat… Eğer inmezse sezaryen mi yapıyorlar ya 😭