Nimetbuket Arkadaşlar rahim büyüdükçe bağırsaklara baskı yaptığı için kabızlık problemi çekiyormuşuz nasıl bir çözümle bu problemi aşabiliriz tecrübeli anneler yoruma
aktkr Nimetbuket benimde yeni başıma geldi. Bol bol ılık su iç sonra kayısı ve üzümlü hoşaf kaynatıp onu iç kuru kayısı ye bol bol doktorum bide bana krem verdi onu sürüyorum ama onu doktoruna danış tabi.
minikcasper Nimetbuket bana hiç biri fayda etmedi. Kayısı, yürüyüş, su, kefir vb tık yok. İlaç kullanmaya başladım.
akcayaanneoluyorum Nimetbuket Benim kabızlık üstüne ağrılı sancılıydı. 36. haftadayım. Bugün kontrolde söyledim doktoruma biraz gecikmeli oldu ama ilaç verdi, demir ilacımı değiştirdi ve probiyotik verdi. Aksatmayın, mutlaka doktorunuza danışın 🙏🏻
Nimetbuket Valla ben hep sebze yiyorum fazla su içemiyorum oda yapıyor olabilir suyu içerken midem bulanıyor ☹️
Ght Canım ben bı çare bulamadım kaç gündür aynı sıkıntılar içindeyim.Kefir,aç karina kayısı ılık su,zeytinyağı,osmolak ilaç, yürüyüş herşeyi denedim ama olmuyor.Demir ilacı içiyorum o da etkiliyor sanırım.Boyle gidecek herhalde inşallah buluruz çözüm.