Arkadaşlar benim gibi olan varmı bugün kontrolümde bebeğimin birinin suyunun sınırda dedi erken doğum riskin olur dedi haftaya da şeker yüklemesi yapılacak şekerlerim sıkıntılı gidiyor ondan dolayı oluyormuş sanırım böyle olup düzelen yada nasıl bir yol izlediniz anlatırsanız sevinirim bu arada 23 haftalık gebeyim