maria12 bacım ne kalp atışı mal buradakiler hepsi mal 2 kez kontorele gittim, Alanya gibi sıcağın ortasında nemde sadece ad soyad, bi kaç soru sorup yolladılar ve şok oldum, neyse ki özele gidiyorum kendi doktorumdan çok memnunum ama burası sağlık ocağı konusunda beş para etmez