HifaZehra34 Kızlar gebeyken korona virusune yakalanan oldu mu aranızda olduysa kaç haftalıkken? Tedavi olarak ne yapıldı?
Ozdmrkbraa HifaZehra34 26 haftalıkken geçirdim evimde atlattım astım hastasıyım üstelik 30+6 dayım şu an
Duygusuz HifaZehra34 18 haftalarda oldum bir gün yattım daha sonra hiç birşey yokmus gibi ayaktaydım 1 hafta sonra tat koku gidince test yaptırdım negatif cıktı Dr a gittim gec test verdigin için negatif cıkmıstır kesin korona gecirmişsin sen dedi kadın dogum Dr umda bebek aspirini verdi.1 ay oldu hala tat koku yok
ZehraR Ben oldum. 24 haftalıkken. Hastanede kaldım bı hafta. Vitamin , antibiyotik,kan sulandırıcı verildi.
Ophelia ZehraR çok geçmiş olsun cnm. Allah tüm hamileleri ve bebekleri korusun. Tabi tüm insanlarımızı..🙏
ZehraR bstrdvn_ 25 Ağustosta olmuştum.Suan iyiyim çok şükür.Coronanin bebeğe geçmediğini soylediler. Şuan bebekte de sıkıntı yok dediler.
bstrdvn_ Buyrenk bende de sadece koku gitti onun dışında tatta bi sıkıntı olmadı bugün 8 gün oldu 10 gün karantinam var ama hala öyle koku gelmedi koku hala yok denecek kadar az
bstrdvn_ Ozdmrkbraa bende suanda 27 oldum ama 26 da gecirdim son 2 günüm karantinama semptom olarak nasıl gecirdin ve koku geldimi