Melos580 15 günü geçti hasta olmayalı evde test yaptım silik bi çizgi var gibiydi gittim kan verdim yine negatif neden bu kadar uzun sürdü normalde düzensiz ama 2 3 gün ya erken olurum yada geç bu kadar uzun sürmez sizce neden
Kmndas Melos580 benimde 2 gün geçti benimde negatif Doktora gitmek lazım heralde adet söktürücü veriyor bildiğim kadarıyla
Seydaaslantas Melos580 benimde normalde 8 eylül ama kahverengi geldiği için 10 eylülden sayıyorum sizin gibi bende 2 gün geciktğimde test yaptım negatif çıktı sonra 6.gun tekrar yaptım yine negatif çıktı 19 ekimde kan verdim 64.4 çıktı hamile olduğumu öğrendim hakkınızda hayırlısı olsun
Nuray23 Normalde sadece 2 3 gun gecikiyorsa Stresten gecikmisdir canim. Benim cok duzensizdi 2, 3 ay olmadigim olurdu. Ben hormonlarima baktirmistim. Prolaktin yuksek cikti. Ilac kullandim ertesi ay hamile kaldim.
Melos580 Seydaaslantas İNŞAALLAH bende öyle olurum ama 2 kere kan verdim negatif çıktı perşembe akşam gittim 0.10 cikti