Resmiye53 5 Kasımsa nasıl son kontorl oluyor? Doğum yaklaştıkça 2 güne bir nst ye alıyorlar ama hastane ve doktora göre değişiyor olsa gere Çat muayenesi 37 de yapılmalıydı? Devlete mi gidiyorsun? Ben 39 dayım 37 de yapıldı çat muayenesi sonra 38 de gittim arkasına da 2 güne bir kontorle gittim, yarın yine var hatta