Kmndas Hanımlar 26 sı bat dı ama olmadım erken gebelik testi de yaptım negatif yani ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum normalde hep 1 gün öncesi falan olurdum yani erken olurdum ilk defa gecikti doktora mı gitmem gerekiyor
Kmndas Birgul artık utanıyorum her ay kan vermeye gitmekten doktor bile bıktı benden tip tip bakıyor 😞
Ezgi1990 Bu ay herkesin gecikmiş mevsimsel herhalde kızlar inşallah geç döllenme olmustur ama haberiniz olsun diye yazmak istedim 🤷🏻♀️