Nasippp Arzyld hamileyim deyince X-ray cihazından geçirmiyorlar zaten rapora falan gerek yok👍🏻 Haftanız çok ileriyse yani doğuma yakınsa gerekebilir. iyi uçuşlar 😂
Btm571 Arzyld canım ben izin belgesi almıştım kadın doğumundan ama havalimanında hiç istemediler bide 28 haftadan sonra alinmiyormus uçağa dediler