Derya1233 Dün normal doğum yaptım. Kuyruk sokumum dan başlayıp makatima doğru yayılan ağrım var çok. 2 doz ağrı kesici yapıldı hiç gecmedi Acısi. Başına gelen var mı :( ne oturabiliyorum. Ne yürüyebiliyorum hele ki tuvalete oturmak işkence oldu resmen