egemomm Kuzum bende pazar günü yaşadım kanama 2gece 3 gündüz kaldım hastane de 16+0 haftalığım plesanta da yırtık varmış küçük dediler ama var sonuçta kan sızıyor ordan proloton iğneydi sanırım hafta da 1, progesteron hergün 3 defa verildi yat dendi.
Bebeğin gelişimi vs iyiymiş dediler ama o korkum hiç bişeye benzemiyor Rabbim kimseye yaşamasın bizde sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🌹